Učešće na Evropskoj konferenciji istraživanja u obrazovanju ECER (Nikozija, 2024)

Ovogodišnja Evropska konferencija istraživača u obrazovanju (European Conference in Educational Research – ECER), pod temom Education in an Age of Uncertainty: Memory and Hope for the Future, održana je na Univerzitetu u Nikoziji, Kipar, od 26. do 30. avgusta. Konferencija je okupila više od 2200 istraživača iz celog sveta, pružajući platformu za razmenu najnovijih saznanja, ideja i metodoloških pristupa u obrazovanju.

Pet članova našeg tima predstavili su dva rada u kojima suprikazani dosadašnji rezultati projekta.. Prvi rad, One Attempt to Measure Collaboration Between Students During Group Work, bavi se istraživanjem dimenzija i indikatora koji se koriste za procenu kvaliteta saradnje među učenicima u procesu grupnog rada. Drugi rad, pod nazivom Integrating Citizenship Competence’ Assessment Frameworks: Complementarities and Differences in the Educational Context of Serbia, predstavlja analizu jednodimenzionalnosti ajtema korišćenih za procenu građanske kompetencije u pilot istraživanju u Srbiji. 

Učešće na ECER konferenciji omogućilo je istraživačima PEERSolvers tima da predstave rezultate svog rada međunarodnoj akademskoj zajednici, razmene iskustva sa kolegama iz različitih zemalja, i dobiju vredne povratne informacije koje će koristiti za dalji razvoj svojih istraživačkih projekata.