Članovi PEERSolvers tima učestvovali su na međunarodnoj EARLI konferenciji (The European
Association for Research on Learning and Instruction), održanoj u Bariju od 11. do 13.
septembra. Ovogodišnja EARLI konferencija pod temom Walking the Talk: Co-constructing
the politics of meaning, diversity and learning okupila je stručnjake iz oblasti obrazovanja
širom sveta.
Pet članova našeg tima predstavilo je dva rada koja su imala za cilj prikazivanje dosadašnjih
rezultata projekta. Rad pod nazivom PEER Training: Building successful collaborative
problem solving skills in adolescents predstavljen je u okviru simpozijuma Coconstructing
meaning about teaching and learning: How to make research findings matter?
Prezentovanje ovog rada pružilo je članovima tima priliku da učesnike upoznaju sa PEER
treningom i razmene važne uvide sa vodećim stručnjacima iz oblasti obrazovanja. Takođe,
profesor Aleksandar Baucal, rukovodilac projekta, održao je plenarno predavanje pod
nazivom Learning and development in social interaction: fruitful history and future
directions.
Učešće na EARLI konferenciji pružilo je priliku istraživačima PEERSolvers tima da predstave
rezultate svog rada međunarodnoj akademskoj zajednici, kao i da razmene iskustva i dobiju
vredne povratne informacije od kolega iz drugih zemalja.