Aleksandar Baucal

Redovni profesor

Proučavanje kako deca i mladi razvijaju kompetencije kroz interakciju sa vršnjacima i odraslima u različitim kontekstima (porodica, škola itd.) i kako sociokulturni kontekst oblikuje njihov razvoj da bi se obezbedile jednake šanse za razvoj svakog deteta i mlade osobe.

Akademski profil: 

Dragica Pavlović Babić

Vanredni profesor

Široko polje interesovanja u okviru psihologije obrazovanja. Iskustvo u realizaciji nacionalnih i međunarodnih evaluacionih studija obrazovnih postignuća. Pravednost obrazovanja, efekti depopulacije na obrazovni proces, kultivisanje kritičkog mišljenja. Radila je na razvijanju sistema indikatora za praćenje inkluzivnosti obrazovanja.

Akademski profil: 

Ana Altaras Dimitrijević

Redovni profesor

U svojoj nastavi i istraživanjima prevashodno obrađuje pitanja koja se tiču različitih vidova inteligencije odnosno darovitosti, njihove valjane procene i uvažavanja u obrazovnom kontekstu. Pokrenula naučna istraživanja emocionalne inteligencije u našoj zemlji. Takođe, dugi niz godina posvećena ispitivanju osobenosti i obrazovnih potreba intelektualno darovitih učenika i angažovana na unapređivanju obrazovnih prilika za te učenike.

Akademski profil:

Ksenija Krstić

Vanredni profesor

Teme iz domena socioemocionalnog razvoja, posebno ranog razvoja  i roditeljstva; socioemocionalni aspekti nastave i učenja i razvoj socioemocionalnih veština u školskom kontekstu. Drugi domen interesovanja odnosi se na razvoj u periodu adolescencije i specifičnosti ovog razvojnog perioda u sociokulturnom kontekstu.

Akademski profil: 

Zorana Jolić Marjanović

Vanredni profesor

Raznovrsne teme iz domena obrazovne i diferencijalne psihologije, uz stavljanje posebnog akcenta u najskorijim istraživanjima na razvoj i kvalitet socijalnih, emocionalnih i kognitivnih sposobnosti dece i mladih, kao i različite pristupe u njihovoj proceni.

Akademski profil:

Ivana Stepanović Ilić

Docent

Razvoj mišljenja u adolescenciji i uticaj socijalnih faktora (porodica i vršnjaci) na taj razvoj, život mladih i njihova socijalizacija (slobodno vreme, prelaz u odraslo doba, interesovanja i vrednosti), obrazovanje (odustajanje od školovanja, kritičko mišljenje, strategije učenja, udžbenici).

Akademski profil: 

Marina Videnović

Naučni saradnik

Raznovrsne teme iz oblasti razvojne psihologije (s akcentom na adolescentnom periodu, kao i na ranoj podršci razvoju i psihologije obrazovanja (rano odustajanje od školovanja, analiza faktora koji doprinose uspešnosti u školovanju).

Akademski profil:

Smiljana Jošić

Naučni saradnik

Teme iz oblasti razvojne psihologije i psihologije obrazovanja s akcentom na fenomenima koji se odnose na kognitivni razvoj i učenje u obrazovnom kontekstu: potporni procesi razvoja i učenja i  uloga drugih (odraslih i vršnjaka) u pomenutim procesima.

Akademski profil:

Tijana Nikitović

Istraživač saradnik

Razvojni procesi i odnos osobe i sociokulturnog okruženja, pre svega u radu sa adolescentima i osobama u periodu nastupajućeg odraslog doba. Usmerena na usavršavanje veština kvalitativne analize razvojnih fenomena, s akcentom na diskurs i ličnim iskustvima mladih devojaka.

Akademski profil:

Kristina Mojović Zdravković

Istraživač saradnik

Teme iz oblasti razvojne psihologije i psihologije obrazovanja, prvenstveno istraživanje razvoja socioemocionalnih veština kod učenika, kao i mogućnosti podrške razvoja ovih veština u školskom kontekstu.

Akademski profil:

Milana Rajić

Istraživač saradnik

Primarno interesovanje su teme iz oblasti razvojne psihologije i psihologije obrazovanja. Poseban akcenat na ranom razvoju i socioemocionalnom razvoju dece iz opšte populacije i dece iz osetljivih grupa (porodice niskog socioekonomskog statusa); roditeljstvo, determinante kvaliteta brige o deci u porodici kao i faktori koji doprinose kvalitetu podrške u obrazovnom kontekstu.

Akademski profil:

Jovan Ivanović

Istraživač saradnik

Glavno istraživačko interesovanje leži u preseku socijalne psihologije i istorijskog obrazovanja. Na primer, u doktorskoj tezi istražuje kako se mladi nose sa višestrukim istorijskim perspektivama u dijalogu sa vršnjacima druge etničke grupe.

Akademski profil:

Fotografije: Dragana Udovičić