Intenzivnih šest nedelja rada u školama je prošlo, podaci su se slili kod istraživača i čekaju
obrade i analize. Tokom ovih 6 nedelja aktivnosti u 12 škola su se odvijale planiranom
dinamikom, u nekoliko koraka. Najpre su učenici iz svih škola testirani kako bi se utvrdio
osnovni nivo njihovih naučnih i građanskih kompetencija. Učesnici iz eksperimentalnih škola su
nakon toga prošli kroz četiri dana PEER obuke, revidirane na osnovu prethodnih iskustava, da bi
zatim, u grupama od po tri člana, zajednički rešavali naučne i građanske probleme. U rešavanju
problema učenici su bili podržani uvremenjenim i graduiranim intervencijama istraživača kako
bi maksimizovali efekte zajedničkog rada. U poslednjem koraku izvršeno je naknadno testiranje
naučnih i građanskih kompetencija učenika iz svih škola, kako bi se utvrdilo da li postoje efekti
PEER obuke i skafoldinga na individualnom nivou. Ovaj posao iznelo je gotovo 250 učenika, 12
saradnika sa svojim školskim kolektivima i ceo istraživački tim PEERSolvers projekta.
Posebnu zahvalnost dugujemo našim saradnicima iz škola koji su obavili veliki posao
motivisanja učenika i organizovanja istraživanja u inače gustom školskom rasporedu. Naš time
čine: Marija Talijan Vojnović (Zemunska gimnazija), Simonida Vukobrat (Gimnazija „Patrijarh
Pavle“), Tanja Ponjavić (Mašinski obrazovni centar „Radoje Dakić“), Biljana Milojević
Apostolović (V beogradska gimnazija), Sanja Đurić i Marija Crnojević (Farmaceutsko-
fizioterapeutska škola), Danilo Drobnjak (Ugostiteljsko-turistička škola), Marija Zornić
(Gimnazija „Sveti Sava“), Jelena Šnajder (Srednja turistička škola), Suzana Bogovac
(Saobraćajno-tehnička škola Zemun), Marijana Peulić (Zubotehnička škola), Katarina Petrović
(VII beogradska gimnazija) i Milka Keser (XIV beogradska gimnazija).