Roundtable / Supporting collaborative problem-solving in education: challenges and enabling conditions

Na međunarodnoj konferenciji EARLI SIG 10&21&25 (7-9. septembra 2022, Beograd) organizovali smo okrugli sto na kojem smo diskutovali o uslovima koji podstiču i podržavaju ili otežavaju produktivnu vršnjačku saradnju u rešavaju problema.

U radu okruglog stola učešće su uzeli i neki od vodećih istraživači u ovoj oblasti. Kao posebno važna izdvojila se tema kako nalazi dosadašnjih istraživanja mogu da se primene u redovnoj nastavi u školama.

Za učešće u diskusiji pozvani su Aleksandar Baucal (University of Belgrade), Anne-Nelly Perret-Clermont (University of Neuchâtel), Nathalie Muller Mirza (University of Geneve), Valérie Tartas (University of Toulouse), Charis Psaltis (University of Cyprus), Ivana Stepanović Ilić (University of Belgrade) & Boris Jokić (Institute for Social Research, Croatia), ali je diskusija od početka izašla iz kruga pozvanih diskutanata i uključila širu publiku.

Projekat PEERSolvers, „Saradnjom do rešenja: PEER model osnaživanja mladih za konstruktivni dijalog i timski rad“, finansiran je od strane Fonda za nauku Republike Srbije u okviru programa IDEJE (#7744729).