Tokom nešto više od tri nedelje, od sredine marta do prolećnog raspusta, članovi projektnog tima i više od 10 saradnika, ušli su mnogo puta u škole.
U prvoj fazi, preko 250 učenika drugog razreda, organizovanih u tročlane timove, radili su na pronalaženju rešenja za aktuelne i društveno visokorelevantne probleme.
Kroz četvorodnevni trening za podsticanje veština saradnje u situaciji zajedničkog rešavanja problema prošlo je nešto više od 120 mladih.
U poslednjoj fazi, nakon testiranja, ponovo je 250 njih zajednički radilo na rešavanju problema.
Hvala učenicima na strpljenju i zalaganju, saradnicima na posvećenosti i školama na podršci! Da nisu bili tako spremni i odgovorni ovaj ogromni posao ne bi bio moguć.





Projekat PEERSolvers, „Saradnjom do rešenja: PEER model osnaživanja mladih za konstruktivni dijalog i timski rad“, finansiran je od strane Fonda za nauku Republike Srbije u okviru programa IDEJE (#7744729).