Neverovatnih 3600 istraživača koji se bave obrazovanjem registrovalo se za učešće na godišnjoj Evropskoj konferenciji istraživanja u obrazovanju (European Conference in Educational Research 2023) i ispunilo učionice i hodnike hari-poterovski bajkovitih zgrada gotičke arhitekture univerziteta u Glazgovu.
Centralna tema ovogodišnje konferencije bila je „The Value of Diversity in Education and Educational Research“. PEERSolvers projekat predstavljen je radom „Learning collaboration in the school context in Serbia: student perceptions“ u kojem su Dragica Pavlović Babić, Marina Videnović, Smiljana Jošić i Kristina Mojović Zdravković predstavile rezultate pilot studije koja se bavila percepcijama i iskustvima učenika sa situacijama saradnje u školskom i vanškolskom kontekstu.
U ograničenom vremenu, priliku za diskusiju iskoristile su kolege iz Portugala, Nemačke i Kine, a u neformalnom ambijentu, diskusija je nastavljena i kasnije, sa kolegama iz Austrije i Slovenije.
Sažetak izlaganja u celosti možete pročitati ovde: „Learning collaboration in the school context in Serbia: student perceptions“.
Prezentaciju izlaganja možete pogledati u prozoru ispod.
Projekat PEERSolvers, „Saradnjom do rešenja: PEER model osnaživanja mladih za konstruktivni dijalog i timski rad“, finansiran je od strane Fonda za nauku Republike Srbije u okviru programa IDEJE (#7744729).