Ocenjivanje pilot testova

Devetočlani tim studenata doktorskih i master studija radi na ocenjivanju pilot testova. Pet dana u kontinuitetu, serija od 20 kratkih obuka za sva pitanja otvorenog tipa, preko 600 testova iz 11 škola i zajednički rad na usaglašavanju kriterijuma procene obeležili su ovu fazu realizacije projekta.

Ocenjivanje pilot testova Read More »

Kako u svakodnevnom nastavnom radu podržati rešavanje problema putem saradnje kao važnu kompetenciju?

Započeti srednju školu treningom koji usmerava mlade ka kompleksnijim problemima iz realnog života i ojačava njihove kompetencije da se međusobno razumeju i udruženo misle i rade. Ovo bi mogao da bude način da se škola formatira kao zajednica koja uči i u kojoj se neguje kultura uvažavanja i zajedničkog rada. Ovo je jedan od predloga oko kojeg se složila grupa od 23 člana koji su predstavljali donosioce odluka, i to iz…

Kako u svakodnevnom nastavnom radu podržati rešavanje problema putem saradnje kao važnu kompetenciju? Read More »

Razgovori sa partnerima o značaju kompetencija za saradničko rešavanje problema i odgovornosti škole za njihov razvoj

Konceptualna rešenja koja nudi naš PEER trening i mogućnosti za njihovu implementaciju, struktura i dinamika treninga, ali i širi kontekst i ciljevi projekta u pogledu podrške obrazovnim postignućima učenika biće predmet razgovora i zajedničkog promišljanja tokom tri dana i sa oko 150 sagovornika.

Razgovori sa partnerima o značaju kompetencija za saradničko rešavanje problema i odgovornosti škole za njihov razvoj Read More »